widać, że kocha takie kino i nie kręci tylko dla kasy. Talentu ma niestety mniej, niż zapału, ale w sumie trzyma pewien poziom, jego filmu ogląda się bez bólu, a z reguły wręcz z przyjemnością, o ile oczywiście lubi się takie kino.
Mój TOP na dzień dzisiejszy:
Hazing 7/10
Tomorrow by Midnight 6/10
There's...